Tuesday, May 29, 2012

White Leggings?



Today I'm going to tell you some great news. I'm part of the "8 bloggers, 7 days" project powered by Nelly. I am presenting Sugarfree Shoes you.
I have chosen these amazing wedges, called "Sunshine". I prefer to wear them with a floral blouse, shorts, some cool shades and a big yellow bag. This is the perfect summerlook, isn't it?`
I felt in love with those wedges since our first encounter. Although they are superhigh, it's quite easy to walk with them and they fit to almost everything in my closet.
The Sugar Free Shoes philosophy is that every shoe has its own story, just like every woman has her own story. That's why the collection presents a wide variety of colours, materials and designs.
X

Heute habe ich euch tolle Neuigkeiten zu erzählen. Und zwar bin ich Teil eines coolen Projektes, welches Nelly ins Leben gerufen hat. Es heißt "8 Bloggers, 7 Days" und ich darf heute anfangen mit Sugarfree Shoes. 
Ich habe mir diese tollen Wedges mit dem Namen "Sunshine" rausgesucht und genau nach meinem Geschmack gestylt. Leichte Blümchenbluse, Shorts, coole Sonnenbrille und große bunte Tasche. Das ist meiner Meinung nach der perfekte Sommerlook. 
Die Schuhe haben mich schon seit unserer "ersten Begegnung" in den Bann gezogen. Obwohl sie superhoch sind, kann man wunderbar darin laufen und sie passen fast überall dazu.
Laut der Sugarfree Shoes-Philosophie erzählt jeder Schuh eine Geschichte, genau wie jede Frau. Deshalb ist die Kollektion voll mit bunten Farben, verschiedenen Materialien und interessanten Details. Also ich oute mich hiermit als Fan! :)
X

No comments:

Post a Comment